Eveline Kip

Team Kip & Kracht

Normal 9b8afe02ca27636bb7900d6895c7f84dac630d57
Donation info empty

Met een sportieve uitdaging voor ons iets goeds doen voor een ander, dat is een mooie gedachte toch? Nieuw jaar, nieuwe uitdaging! Sander en Eveline gaan 8 februari een triatlon doen, maar dan een beetje anders: de Trihartlon Wintereditie. We gaan eerst 12,5 kilometer schaatsen, vervolgens een stuk mountainbiken en we eindigen met een trailrun. Met deze uitdaging willen we natuurlijk een hoop lol beleven, maar vooral ook geld ophalen voor het goede doel: de Hartstichting. Help jij ons doel te behalen?

Breng deze actie extra onder de aandacht met een gave poster. Je kunt zelf de tekst bepalen en de poster vervolgens printen en overal ophangen. Iedereen kan een poster maken voor deze actie dus ook vrienden, familie, collega’s, de mensen uit je sportteam of klasgenoten. Hang de poster op in de supermarkt, bij winkels achter het raam, bij bedrijven of op school. Als je het vriendelijk vraagt en uitlegt waarvoor het is dan is het ophangen van een poster vaak geen probleem.